یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی بهترین عطرهای گوچی: رایحه‌ای لوکس و فراموش‌ نشدنی

معرفی بهترین عطرهای گوچی: رایحه‌ای لوکس و فراموش‌ نشدنی

خانه عطر گوچی توسط گوچیو گوچی در سال 1921 تأسیس شد. برند گوچی از زمان تاسیس مجموعه گسترده‌ای از عطرهای مردانه و زنانه را به بازار عرضه کرده است که بسیاری از آن‌ها جایگاهی افسانه‌ای در میان کلکسیونرهای عطر پیدا کرده‌اند. در مقاله گوچی، نمادی از ایتالیا در صنعت مد شما را با تاریخچه این برند لوکس آشنا کردیم. در این مقاله نیز قصد داریم شما را با بهترین عطر گوچی آشنا کنیم. اگر از طرفداران برند عطر گوچی هستید، این مقاله را از دست ندهید.

1. ادو پرفیوم گوچی گوچی بلوم زنانه (Gucci Bloom Eau de Parfum For Women)

ادو پرفیوم گوچی گوچی بلوم زنانه

خرید عطر گوچی گوچی بلوم

ادو پرفیوم گوچی بلوم عطری است که توسط خانه مد لوکس ایتالیایی گوچی برای زنان طراحی شده است. این عطر گل‌دار که توسط Alberto Morillas ساخته شده است در سال 2017 به بازار عرضه شد. این عطر در نت ابتدایی دارای رایحه‌های گیاهان سبز و پرتقال است. نت ابتدایی ماندگاری کمی دارد و بعد از تبخیر شدن جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد. این نت دارای رایحه‌های گل مریم، گل یاسمن سفید و گل پیج امین الدوله است.

گوچی بلوم در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار ریشه گل زنبق، وانیل و چوب صندل ناپدید می‌شود. ادو پرفیوم گوچی بلوم از ایده باغی پر رونق پر از گل‌های متنوع و پر جنب و جوش الهام گرفته شده است. هدف این عطر تسخیر جوهر زن مدرن است که بیانگر اعتماد به نفس و زنانگی او است. ادو پرفیوم گوچی بلوم که بهترین عطر گوچی است نقدهای مثبتی را از طرف علاقه‌مندان به عطر و منتقدان دریافت کرده است.

2. ادو پرفیوم گوچی بامبو زنانه (Bamboo Eau de Parfum For Women Gucci)

ادو پرفیوم گوچی بامبو زنانه

خرید عطر گوچی بامبو

عطر زنانه بامبو از برند گوچی، عطری است که ماهیت زنانگی، قدرت و ظرافت را به تصویر می‌کشد. گوچی بامبو در گروه بویایی گل‌دار قرار دارد و محصول سال 2015 است. با اسپری کردن این عطر زنانه نت ابتدایی آن که از ترنج تشکیل شده است به مشام می‌رسد. نت مرکباتی و تازه ترنج دریچه‌ای نشاط‌بخش به عطر می‌بخشد. با تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی یا قلبی عطر می‌رسیم. در میانه عطر رایحه‌های گل سوسن، شکوفه پرتقال و گل یلانگ یلانگ به مشام می‌رسد.

عطر گوچی بامبو در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب صندل، وانیل و کهربا ناپدید می‌شود. این عطر از گیاه بامبو الهام می‌گیرد که نمادی از قدرت، انعطاف‌پذیری و لطف است. به طور کلی، عطر زنانه Bamboo Eau de Parfum که بهترین عطر گوچی است عناصر گلی و چوبی را با هم ترکیب می‌کند تا رایحه‌ای زنانه و قدرتمند ایجاد کند.

3. ادو تویلت گوچی گیلتی پور هوم مردانه (Guilty Pour Homme Eau de Toilette For Men Gucci)

ادو تویلت گوچی گیلتی پور هوم مردانه

خرید عطر گوچی گیلتی پور هوم

"Guilty Pour Homme" یک عطر محبوب مردانه است که توسط برند مد لوکس گوچی ساخته شده است. این ادو تویلت در سال 2011 منتشر شد. گیلتی پور هوم در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار دارد و توسط Jacques Huclier ساخته شده است. این عطر با نت‌های ابتدایی طراوت‌بخش و نیروبخش باز می‌شود که شامل عناصر مرکباتی و معطر مانند لیمو ترش زرد و اسطوخودوس است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی نت میانی با رایحه شکوفه پرتقال به مشام می‌رسد.

نت‌های پایه نیز پایه و اساس عطر را تشکیل می‌دهند و معمولا غنی‌تر و ماندگارتر هستند و اغلب دارای عناصر چوبی، مشک یا رزین هستند. نت پایه این عطر از برند گوچی از چوب سدر و نعناع هندی تشکیل شده است. برند گوچی Guilty Pour Homme را یک عطر مدرن و شدید توصیف می‌کند که روح شورش را تجسم می‌بخشد. این عطر که بهترین عطر گوچی است اغلب به ‌عنوان جسور، تحریک‌آمیز و اغواکننده شناخته می‌شود و برای افراد با اعتماد به نفس و قاطع مناسب است.

4. ادو پرفیوم گوچی فلورا گورجس گاردنیا زنانه (Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum for Women Gucci)

ادو پرفیوم گوچی فلورا گورجس گاردنیا زنانه

خرید عطر گوچی فلورا گورجس گاردنیا

ادو پرفیوم گوچی فلورا گورجس گاردنیا، عطری است گلی برای زنان. ادو پرفیوم Flora Gorgeous Gardenia در سال 2021 به بازار عرضه شد. نت‌های اولیه این عطر از شکوفه گلابی، توت قرمز و ماندارین ایتالیایی تشکیل شده است. با تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر به مشام می‌رسد. این نت‌ شامل گل گاردنیا، گل یاسمین و فرانگی‌پانی است. گوچی فلورا گورجس گاردنیا در نت پایه با رایحه‌های ماندگار شکر قهوه‌ای و نعناع هندی به پایان می‌رسد.

5. ادو پرفیوم گوچی گیلتی ابسولوت مردانه (Gucci Guilty Absolute Eau de Parfum For Men Gucci)

ادو پرفیوم گوچی گیلتی ابسولوت مردانه

خرید عطر گوچی گیلتی ابسولوت

عطر Gucci Guilty Absolute Eau de Parfum عطری است که توسط خانه مد لوکس ایتالیایی گوچی برای مردان طراحی شده است. ادو پرفیوم Gucci Guilty Absolute با رایحه متمایز و خاص خود مشخص می‌شود که ترکیبی غنی از چرم و نت‌های چوبی است. با اسپری کردن این عطر مردانه نت ابتدایی آن که از چرم تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت‌های قلبی خودنمایی می‌کنند. این نت‌ها شامل درخت سرو و نعناع هندی است. گوچی گیلتی ابسولوت در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب و خس خس ناپدید می‌شود. این عطر که بهترین عطر گوچی است حسی از عمق و شدت را القا می‌کند و این ویژگی آن را برای افراد با اعتماد به نفس و قاطع مناسب می‌کند.

6. ادو پرفیوم گوچی فلورا زنانه (Flora Eau de Parfum for Women Gucci)

ادو پرفیوم گوچی فلورا زنانه

خرید عطر گوچی فلورا

ادو پرفیوم فلورا گوچی عطری است که ذات زنانگی و ظرافت را در خود جای داده است. این عطر زنانه در گروه بویایی گل‌دار قرار دارد و محصول سال 2010 است. با استفاده از این عطر اولین رایحه‌ای که به مشام می‌رسد، گل صدتومانی، نارنگی ماندارین و مرکبات است. این‌ها نت‌های ابتدایی هستند و ماندگاری کمی روی پوست دارند. هنگامیکه این نت‌ها ناپدید شوند، نت‌های قلبی به مشام می‌رسند. در میانه عطر نت‌های قلبی گل رز و اسمانتوس قرار دارند.

گوچی فلورا در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار دانه فلفل صورتی، نعناع هندی و چوب صندل از روی پوست ناپدید می‌شود. ادو پرفیوم فلورا از الگوی نمادین فلورا الهام گرفته شده است که بسیاری از آثار گوچی را زینت می‌دهد. این عطر روح جوانی، زنانگی و پیچیدگی را تسخیر می‌کند. عطر فلورا برای استفاده روزمره و همچنین مناسبت‌های خاص مناسب است. تطبیق‌پذیری و جذابیت بی انتها این عطر آن را در میان زنانی که قدردان عطرهای کلاسیک و در عین حال مدرن هستند، محبوب می‌کند.

7. ادو تویلت گوچی گیلتی بلک مردانه (Guilty Black Pour Homme Eau de Toilette For Men Gucci)

ادو تویلت گوچی گیلتی بلک مردانه

خرید عطر گوچی گیلتی بلک

عطر گوچی گیلتی بلک یک ادو تویلت مردانه است که توسط برند گوچی ساخته و عرضه می‌شود. این ادو تویلت در گروه بویایی آروماتیک فوژه قرار دارد و محصول سال 2013 است. نت‌های ابتدایی تشکیل دهنده این عطر مردانه شامل اسطوخودوس و دانه‌ گشنیز است. هنگامیکه نت‌های ابتدایی ناپدید می‌شوند، نت‌های میانی یا قلبی با رایحه‌های بهار نارنج، گیاهان سبز و شکوفه پرتقال به مشام می‌رسند. چوب سدر و نعناع هندی نیز نت‌های پایه و ماندگار این عطر به شمار می‌روند.

گیلتی بلک رایحه‌ای جسورانه و فریبنده است که برای مرد مدرنی طراحی شده است که از بیان کردن خواسته‌های خود نمی‌ترسد. نت‌های پایه نعناع هندی و چوب سدر به این ترکیب عمق و گرما می‌بخشند و ردپایی ماندگار و غیرقابل مقاومت به جا می‌گذارند. طراحی بطری عطر Guilty Black Pour Homme ماهیت تند و تحریک آمیز رایحه را منعکس می‌کند. این عطر دارای یک بطری مشکی براق است که نشان نمادین G در جلوی آن نقش بسته و حسی از پیچیدگی و مردانگی را القا می‌کند.

این عطر برای استفاده در شب مناسب است و این ویژگی آن را برای بیرون رفتن‌های شبانه یا مناسبت‌های خاصی که می‌خواهید اثری ماندگار از خود به جا بگذارید بسیار مناسب می‌کند. شخصیت جسورانه و جذاب این عطر، آن را برای برخوردهای عاشقانه یا دورهمی‌های دوستانه که می‌خواهید در آن‌ها متمایز شوید، مناسب می‌کند. گیلتی بلک با رایحه جسورانه و فریبنده‌اش، برای مردی با اعتماد به نفس طراحی شده است که از اظهار نظر نمی‌ترسد.

8. ادو تویلت گوچی راش زنانه (Rush Eau de Toilette for Women Gucci)

ادو تویلت گوچی راش زنانه

خرید عطر گوچی راش

عطر زنانه Gucci Rush Eau de Toilette عطری است که توسط خانه مد لوکس ایتالیایی گوچی در سال 1999 روانه بازار شد. گوچی راش متعلق به خانواده عطرهای مدیترانه‌ای میوه‌ای است که با ترکیبی از رایحه‌های گلی و میوه‌ای مشخص می‌شود. گل فریزیا، گل گاردنیا و هلو از جمله نت‌های ابتدایی این عطر هستند که با اولین اسپری کردن به مشام می‌رسند. هنگامیکه نت‌های ابتدایی تبخیر شدن به نت‌های میانی می‌رسیم.

در قلب این عطر نت‌های گل یاس، گل رز و دانه گشنیز قرار دارند. عطر گوچی راش در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی، خس خس و وانیل از روی پوست ناپدید می‌شود. ادوتویلت گوچی راش در درجه اول برای زنانی است که از رایحه‌های منحصر به فرد، جسورانه و پویا استقبال می‌کنند. در واقع این عطر برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند بیانیه‌ای داشته باشند و اعتماد به نفس خود را نشان دهند.

گوچی راش به خاطر سیلاژ قوی خود معروف است، به این معنی که رد بوی قابل توجهی از خود به جا می‌گذارد. گوچی راش که بهترین عطر گوچی است از نظر ماندگاری، تمایل دارد که چندین ساعت بر روی پوست باقی بماند و برای استفاده در تمام روز مناسب است. Gucci Rush طرفداران اختصاصی را به خود اختصاص داده است و اغلب توسط بسیاری از زنان که عطر منحصر به فرد و فریبنده آن را قدردانی می‌کنند، رایحه‌ای خاص در نظر گرفته می‌شود.

9. ادو پرفیوم گوچی گیلتی ابسولوت پور فمه زنانه (Guilty Absolute Pour Femme Eau de Parfum For Women Gucci)

ادو پرفیوم گوچی گیلتی ابسولوت پور فمه زنانه

خرید عطر گوچی گیلتی ابسولوت پور فمه

"Guilty Absolute Pour Femme" عطر زنانه‌ای است که توسط خانه مد ایتالیایی لوکس گوچی ساخته شده است. این ادو پرفیوم که بهترین عطر گوچی است در سال 2018 عرضه شد. گیلتی ابسولوت پور فمه در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. Gucci Guilty Absolute Pour Femme به عنوان یک بیانیه مدرن از ابراز وجود و احساسات توصیف می‌شود. این عطر برای زن جسور و آزاده‌ای طراحی شده است که فردیت خود را می‌پذیرد.

با استفاده از این عطر زنانه نت‌های ابتدایی آن که شامل شاه توت، دانه فلفل صورتی و ترنج است به مشام می‌رسد. این نت در مدت زمان کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. در نت میانی یا قلبی این عطر رایحه‌های درخت سرو، گل رز، چوب و خس خس به مشام می‌رسد. عطر گوچی گیلتی ابسولوت پور فمه در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی و کهربا ناپدید می‌شود.

ادو پرفیوم Gucci Guilty Absolute Pour Femme عطری است گیرا که اعتماد به نفس و جذابیت را القا می‌کند. این عطر با ترکیب منحصر به فرد از نت‌ها و تفسیر مدرن از زنانگی، رایحه‌ای است که برای زنانی که ترسی از اظهار نظر ندارند جذاب است. این عطر چه در طول روز استفاده شود و چه برای یک شب خاص، مطمئناً تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

10. ادو پرفیوم گوچی اینتنس عود مردانه/زنانه (Intense Oud Eau de Parfum For Women And Men Gucci)

ادو پرفیوم گوچی اینتنس عود مردانه/زنانه

خرید عطر گوچی اینتنس عود

ادو پرفیوم گوچی اینتنس عود عطری است که توسط برند مد لوکس گوچی عرضه می‌شود. این عطر یونیسکس به خوبی برای مردان و زنان قابل استفاده است و در گروه بویایی شرقی قرار دارد. اینتنس عود در سال 2016 به بازار عرضه شد. عطر گوچی اینتنس عود عطری غنی و فریبنده است که رایحه عمیق و مجلل عود را با سایر نت‌های شرقی و چوبی ترکیب می‌کند.

با اسپری کردن این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل بخور و چوب عود است به مشام می‌رسد. عود که با نام آگاروود نیز شناخته می‌شود، یک عنصر ارزشمند و کمیاب در عطرسازی است که به خاطر رایحه غنی، چوبی و کمی حیوانی‌اش شناخته می‌شود. با عبور از نت ابتدایی، به نت میانی یا قلبی عطر می‌رسیم که شامل چرم و صمغ کندر است. اینتنس عود در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا و چوب ناپدید می‌شود.

این عطر برای مناسبت‌های خاص، لباس شب و یا هر زمانی که بخواهید یک عطر جسورانه و به یاد ماندنی ایجاد کنید مناسب است. می‌توان آن را در تمام طول سال پوشید، اما ممکن است به دلیل ویژگی غنی و گرمایشی که دارد، برای هوای خنک‌تر مناسب باشد. به طور کلی، ادو پرفیوم گوچی اینتنس عود یک تجربه بویایی مجلل را برای افرادی ارائه می‌دهد که از جذابیت عجیب عود همراه با سایر نت‌های غنی و حسی استقبال می‌کنند.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید