یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
10 ادکلن مردانه با خط بوی بالا و عطر مناسب فصل زمستان

10 ادکلن مردانه با خط بوی بالا و عطر مناسب فصل زمستان

جذابیت، دلربایی و استایلی که ما را در بین یک جمعیت برجسته می‌کند به لوازمی بستگی دارد، که برای زینت خود استفاده می‌کنیم. یک عطر مردانه، معمولا بیانگر شخصیت یک مرد، ارزش‌ ها و اولویت‌های او است، به خصوص اگر از بین انواع عطر و ادکلن خوشبو مردانه با ماندگاری بالا وعطر مناسب فصل زمستان انتخاب شود.

در دنیای عطر و ادکلن مردانهبا پخش بوی بسیاربالا تا کنون شاخصه‌های زیادی برای دسته‌ بندی عطرها با توجه به مواردی همچون برند، قیمت و رایحه آن‌ها صورت گرفته است. در عین حال، یکی از عوامل مورد توجه درباره بهترین عطر و ادکلن با خط بوی بالا مردانه که پخش بوی عالی وماندگاری طولانی دارد، مربوط به ماندگاری آن‌ها در فصل‌ها و روزهای سرد و خنکاست. همچنین عطربا ماندگاری و پخش بوی بالا مردانه یکی دیگر از عوامل مورد توجه است.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردان شیک پوش، معمولا انتخاب بهترین عطر و ادکلن مردانه خوشبوبا خط بوی بالا و ماندگاری طولانی در زمستان یا پاییزاست. یک عطر و ادکلن با ماندگاری بالا مردانهبرای مدت بیشتری، در جذب و نگاه دیگران به مردان تاثیرگذار است.

از این مسئله، که عطرها در تکمیل شخصیت مردان و زنان نقش مهمی را ایفا می‌کنند، نمی‌توان چشم پوشی کرد. از آنجا که در جوامع مختلف، مردان حضور پررنگی در محیط اجتماعی دارند و همچنین با توجه به ساختارهای بیولوژی آن‌ها و بالاتر بودن میزان سوخت و ساز بدن‌شان، باید از عطر و ادکلن مردانه تلخ با ماندگاری بالا و خط بوی زیادو پخش بوی بیشتر استفاده کنند.

عطرمردانه، در مقایسه با عطرهای زنانه، معمولا خشن‌تر، سنگین‌تر، تلخ‌تر و تندتر هستند و همین موضوع، به نوبه خود باعث ایجاد جذابیت ظاهری بیشتر در استایل آن‌ها می‌شود. اما شاید با خودتان بگویید، عطر تلخ، چگونه عطری است و عطر با پخش بوی بالا چیست؟ پاسخ به این سوال آسان است.

به طور ساده عطر تلخ، عطری است، که به هنگام بوییدن آن، نوعی مزه‌‌ تلخ در دهان احساس می‌‌شود. در ساخت چنین عطرهایی معمولا از ریشه‌ درختان یا ادویه‌های تندِ شرقی استفاده می‌‌شود. عموماً طبیعتِ عطرهای تلخ، گرم است و به همین دلیل بهتر است، که از آن‌ها در فصولِ سردِ سال یا در هوای خنک استفاده شود.

همچنین بهتر است افرادی که طبعی گرم دارند، به دنبال عطرهای گرم و تلخ نباشند. به گفته برخی از کارشناسان، عطر و ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا و رایحه تلخ و گرمِ عمیق، بیشتر برای استفاده در محافل رسمی و جلسات مهم مناسب است، زیرا این مکان‌ها، جایی است که یک مرد، باید بیش‌تر از دیگران بدرخشد و به چشم بیاید.

معمولا عطر و ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری طولانی وفوق‌العاده، عطری است، که رایحه تلخ، گرم و تندی دارد و در واقع عطر مناسب فصل زمستان است. البته در بعضی از برندها به صورت محدود، سایر رایحه‌ها نیز به سبکی طراحی شده‌اند، که ماندگاری خوبی دارند، اما با وجود این عطرهای تلخ و گرم، ماندگاری طولانی‌تری نسبت به سایر عطر و ادکلن های مردانه خوشبو دارند.

اگر به دنبال عطر و ادکلن‌های مردانه با ماندگاری طولانی هستید، باید این نکته را در نظر بگیرید، که عطرهای مردانه، به دلیل تفاوت‌هایی که در ساختار و فرمول رایحه خود دارند، هر کدام در فصل مشخصی از سال ماندگاری بیشتری دارند. در واقع، استفاده از بعضی عطر و ادکلن‌های مردانه که اغلب رایحه گرم‌تر و تلخ‌تر و سنگین‌تری دارند، برای فصل‌های سرد بهتر هستند و به این ترتیب، ماندگاری آن‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بیشتر است.

البته، مردان با سلیقه‌ای که قصد خرید یک عطر مردانه شیک با ماندگاری طولانی و پخش بوی فوق‌العاده عالی دارند، باید این نکته را در نظر بگیرند، که غلظت عطر نیز، کاملا بر ماندگاری و پخش بوی عطر موثر است. اگر به عنوان یک مرد شیک پوش، قصد خرید عطربا ماندگاری بالا را دارید، حتما باید به سراغ عطرهایی با غلظت پرفیوم یا ادوپرفیوم بروید.

پس اگر از آن دسته افرادی هستید، که همیشه عطرهایی با غلظت ادوتویلت یا ادوکلن خریداری می‌کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید، که این عطرها، حتی اگر رایحه‌ای از ترکیب نت‌های تلخ و گرم داشته باشند، باز هم ماندگاری طولانی ادکلن مردانه را درک نخواهید کرد. البته در این مورد، باید به آب و هوای محل زندگی خود یا فصلی که می‌خواهید عطر را خریداری کنید، توجه داشته باشید.

چه نوع عطری برای استفاده در هوا سرد و فصل زمستان مناسب است؟

عطرها هم مانند لباس و پوشاک از قوانین حاکم بر فصل‌ها تبعیت می‌کنند و هر فصل عطر مخصوص به خود را دارد. شاید کمتر کسی پیدا شود که به عطر برای هوای سرد سال فکر کرده باشد اما، تغییرات فصول ناخوآگاه باعث می‌شوند تغییراتی نیز در روند زندگی و انتخاب هایمان ایجاد کنیم. سرما، گرما و رطوبت هوا در بوی عطر و همینطور ماندگاری و پخش بوی آن تاثیرگذار هستند و باید هنگام خرید عطر، به جایی که می‌خواهید از آن استفاده کنید توجه داشته باشید.

در انتخاب عطر مورد علاقه خود همیشه به دنبال دو گزینه باشید، گزینه اول انتخاب عطر مناسب برای فصل‌های سرد سال و گزینه دوم انتخاب عطر مناسب برای فصل‌های گرم‌تر. سعی کنید انتخاب خود را بر این اساس قرار دهید که اگر در فصل گرم سال هستید، عطر انتخابی شما باید سرد و خنک باشد و بلعکس. یعنی اگر در فصول سرد سال هستید عطری را انتخاب کنید که گرم‌تر، تندتر و کمی شیرین باشد.

عطرهای زمستانی معمولا دارای رنگ‌های گرم و تیره مثل؛ قهوه‌ای، قرمز تیره و مشکی هستند. گرمای ذاتی این عطرها حس شادی آفرینی و انرژی‌بخشی فراوانی را در شما زنده می‌کند تا بتوانید خود را از بند لحظات سرد و غمگین روزهای سرد و سوزناک زمستانی رها کنید. سرمای زمستان یادآور بوی آتش و چوب، میوه‌های زمستانی، غذاهای پرادویه و لباس‌های گرم و چرمی است.

حس بویایی ما در فصل‌های سرد، نسبت به فصل‌های گرم حساسیت کم‌تری دارد و قدرت شناسایی بوی سبک و ملایم‌تر عطرهای خنک نیز در آن کم می‌شود؛ به همین دلیل استفاده از عطرهای خنک در زمستان تقریبا غیرمتعارف است. همه این موارد باعث می‌شود تا بوی ادویه و چرم و ترکیباتی مثل چوب و وانیل، ماهیت زمستان را برای‌مان تداعی کند.

پس ادکلن مردانه برای فصل سرد سال که در ساختار آن از رایحه‌های وانیل، میوه‌های زمستانی، دارچین،بخور، عنبر و ادویه جات استفاده شده باشد بهترین انتخاب برای مردان است. برای فصول سرد سال بهتر است به سراغ عطرهایی با گروه بویایی چوب، چرم و شرقی بروید. همچنین برای بهار و تابستان عطرهایی از گروه گل، مرکبات و آروماتیک مناسب‌تر است.

در این مقاله قصد داریم، به شما 10 عطر مناسبفصل زمستان و بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی و ماندگارترین عطر مردانهبرای استفاده در فصل‌های سرد را که ماندگاری طولانی مدت و پخش بوی خوبی دارند، به شما معرفی کنیم. پس اگر همیشه به دنبال بهترین و خاص‌ترین عطرهای مردانه‌، با ماندگاری طولانی و رایحه‌های شیک برای مراسم‌های مهم زندگی‌تان در پاییز و زمستان بوده‌اید، در ادامه همراه ما باشید.

1- ادوپرفیوم مردانه لانویت دی الهوم ال اینتنس از برند فرانسوی ایوسن لورن

ادوپرفیوم مردانه لانویت دی الهوم ال اینتنس از برند فرانسوی ایوسن لورن

خرید عطر ایوسن لورنلانویت دی الهوم ال اینتنس

این عطر شرقی، غلیظ و اغواکننده، که ماندگاری طولانی مدتی دارد، در ادامه محصولات سری لهوم از برند ایو سن لورن، در سال 2015 معرفی و رونمایی شد. رایحه این عطر، بسیار قوی‌تر از نسخه‌های قبلی آن بوده و بازتابی از جذابیت، شجاعت، قدرت و نیروی اغواگری مرد معاصر است.

کاراکتر این عطر از برند فرانسوی ایوسن لورن، شخصیت مردی پر جنب و جوش، مغرور و ثروتمند است، که هیچ بانویی نمی‌تواند در برابر قدرت و جذبه او مقاومت کند. اینادکلن مردانه با خط بوی بالا یک عطر فرانسوی به تمام معنا است، که رایحه‌ایعطر تلخ و شیرین و گرم دارد و در گروه بویایی شرقی قرار می‌گیرد. جهتخرید عطر ایو سن لوران می توانید از فروشگاه ما دیدن نمایید.

2- ادوپرفیوم مردانه توباکو عود از برند آمریکایی تام فورد

ادوپرفیوم مردانه توباکو عود از برند آمریکایی تام فورد

خرید عطر تام فوردتوباکو عود

ادوپرفیوم مردانه توباکو عود از برند آمریکایی تام فورد، عطری با رایحه گرم، تلخ و تند است، که اولین بار در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد. این عطر با ماندگاری طولانی مدتی که دارد، محصولی دیگر از سری عطرهای پرایوت خانه ادکلن‌سازی تام فورد است و این بار با ترکیبی از تنباکو و عود تولید شده است.

همان‌طور که از نام این عطر برمی‌آید، Tobacco Oud رایحه تنباکو و عود را با خودش به همراه دارد. وقتی مقداری از این ادوپرفیوم را بر روی پوست و محل نبض‌تان اسپری کنید، خیلی زود متوجه بوی چوب عود (گایاک)، تنباکو، چوب صندل، گیاه پاتچولی و نت‌های تند خواهید شد.بوی جادویی چوب عود وقتی با بوی تنباکو مخلوط می‌شود، آرامش عمیقی را در وجود شما و اطرافیانتان ایجاد می‌کند.

تندی و شیرینی سایر نت‌های موجود در این عطر نیز پخش بوی زیادی دارد. شادی و هیجان را منتقل می‌کند.برند تام فورد در معرفی این ادوپرفیوم خاص گفته است: توباکو عود برملا کننده تاریخ رمزآلود احساسات عربی است، که از دل دانه‌های گرانب‌های چوب عود و بخور معطر تنباکو پدید آمده است. این عطر رایحه مسحور کننده عود را به همراه دانه‌های مرغوب تنباکوی عربی و ترکیبی از گیاهان، گل‌ها و ادویه‌ها ارائه می‌کند.

3- ادوپرفیوم مردانه ل اینستنت او اکستریم از برند فرانسوی گرلن

ادوپرفیوم مردانه ل اینستنت او اکستریم از برند فرانسوی گرلن

خرید عطر گرلن ل اینستنت او اکستریم

عطر ادکلن مردانه گرلن ال اینستنت پور هوم او اکستریم که جفت ال اینستنت زنانه از برند عطرگرلن است، در سال 2004 توسط آتریس پیگوئت طراحی شد. این عطر مردانه به عنوان عطری لاکچری و برای ثروتمندان جهان شناخته شده و رایحه آن را می‌توان در گروه بویایی میوه‌های معطر به حساب آورد.

نت تلخ این ادوپرفیوم مردانه، توازن همزمان عشق و عقل را نشان می‌دهد. در مسیر بویایی این عطر، ابتدا رایحه لامی، بادیان ختایی و مرکبات و به دنبال آن در ادامه راه رایحه گل بهار نارنج، یاس و چای به مشام می‌رسد. در پایان مسیر رایحه این عطر، بوی خوشی از ترکیب چوب صندل سفید، سدر، پوست کاکائو، نعناع هندی و گل بامیه احساس می‌شود.

این ادوپرفیوم پس از نسخه ادوتویلت به شکلی اسموکی‌تر، عمیق‌تر و غلیظ تر به بازار عرضه شد. پخش بوی عالی به همراه ماندگاری بالا و غلیظ‌تر بودن مایع داخل بطری، همگی جزء ویژگی‌های این عطر محسوب می‌شود. این ادوپرفیوم از برند فرانسوی گرلن، عطری است، که با توجه به نوع رایحه خود تمی گرم و تلخ دارد و ایده مناسبی برای مصارف روزانه آقایان در ماه‌های سرد سال به شمار می‌رود.

4- ادوپرفیوم مردانه پگاسوس از برند فرانسوی پرفیومز د مارلی

ادوپرفیوم مردانه پگاسوس از برند فرانسوی پرفیومز د مارلی

خرید عطرپرفیومز د مارلی پگاسوس

در افسانه‌های یونان، پگاسوس نام اسبی سفید و بالدار بوده، که همواره به عنوان سمبلی از قدرت و سرعت شناخته می‌شود. رایحه این عطر در حالی که هیچ نمادی از کلاسیک بودن در آن دیده نمی‌شود، شما را به سال‌هایی دور می‌برد،. این ادوپرفیوم مردانه ماندگار، یادآور فرانسه و پاریس، مردانی با کلاه‌های شاپو، سرشار از قدرت با رفتاری آداب‌مند، سرشار از شکوه و وقار با کاراکتری مثبت و اندیشمندان و سخنگویانی قدرتمند است.

در ابتدای این عطر، رایحه‌ای وانیلی، به همراه تندی خاصی از نت زیره پخش می‌شود. رایحه غالب این ادوپرفیوم مردانه، بیش از هر چیز بر پایه رایحه‌ای از ترکیب وانیل و رزماری است.پس از چند دقیقه رایحه میانی این عطر آشکار می‌شود. طعم وانیل با شیرینی کمی که دارد، با رایحه‌ای از گل یاس و عطری نسبتا گرم و مخملی از بادام تلخ ترکیب می‌شود و بر روی پس زمینه‌ای از عطر تمیز و ملایم اسطوخودوس نمایانگر می‌شود.

این رایحه که پخش بوی مناسبی دارد، رایحه‌ای است، که بسیار مورد پسند مردان متفکر با طبعی ملایم و عمیق قرار می‌گیرد. مردانی که در جستجوی رایحه گل یاس در عطرهای خود هستند، از رایحه این عطر لذت خواهند برد. اگرچه وانیل در رایحه پایانی این ادوپرفیوم فرانسوی به کار رفته است، با این حال به دلیل کیفیت و خلوص بالای آن، رایحه نت از ابتدا تا انتهای مسیر بویایی عطر احساس خواهد داشت.

وقتی به رایحه پایانی ادوپرفیوم می‌رسیم، عطر یاس و اسطوخودوس و تلخی بادام کم کم از صحنه کنار می‌روند و نت چوب صندل آشکار می‌شود. حالتی شیری به همراه وانیل با گرمایی میانه بروز می‌کند و شما تا مدتی طولانی عطری از وانیل خالص، پاک و اشرافی را در وجود خود احساس خواهید کرد.

ادوپرفیوم شرقی فوژه پگاسوس از برند Parfums De Marly بیانگر قدرت اندیشه مردانه است. در واقع این عطر گرم، تلخ و شیرین، نماد یک جنتلمن متفکر است، که روحی عمیق دارد و اندیشمند و با بصیرت است. اگرچه مردی از جنس زمین است، ولی طبعی هنری و ماورایی در او دیده می‌شود.

پگاسوس می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد، که عطر را احساس می‌کنند و با آن زندگی می‌کنند. در این عطر مردانه حالتی مقدس وجود دارد، حس و حالی که همچون سفیدی و پاکی اسب بالدار افسانه‌ای پگاسوس در افسانه‌های یونان است.

5- ادوپرفیوم مردانه هوم از برند فرانسوی دیور

ادوپرفیوم مردانه هوم از برند فرانسوی دیور

خرید عطر دیورهوم

عطر DIOR HOMME PARFUM مردانه در سال 2014 توسط کمپانی فرانسوی ادکلن diorدیور به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر یکی از سری عطرهای فلنکر دیور هوم به شمار می رود. عطرساز برجسته، فرانسیس دماکی (Francois Demachy) در ساخت رایحه این عطر از سه نت کلیدی یعنی زنبق، چرم و چوب صندل استفاده کرده است. ترکیب و انتخاب نت‌های خوب در این ادوپرفیوم مردانه، باعث شده است، که اثری منحصر به فرد از رایحه این محصول بر روی پوست افراد بر جای بماند.

طراحی شیشه و بسته‌بندی این عطر نیز، بسیار مشابه با نسخه‌های قبلی است، با این تفاوت که این‌ بار رنگ شیشه عطر تیره‌تر شده است و نشان دهنده غلظت، ماندگاری و پخش بوی بیشتر آن است. این عطر گرم، تلخ، چرمی و فرانسوی، به دلیل رایحه سنگین و رسمی‌اش، برای استفاده در فصل‌های سردی مانند زمستان و پاییز مناسب است. البته بهتر است، استفاده از این عطر را به روزهای خاص، مهمانی‌ها و مراسم‌های جدی‌تر موکول کنید.

6- پرفیوم مردانه وان میلیون ابسولوتلی گلد از برند اسپانیایی پاکو رابان

پرفیوم مردانه وان میلیون ابسولوتلی گلد از برند اسپانیایی پاکو رابان

خرید عطر پاکو رابانوان میلیون ابسولوتلی گلد

نسخه جدید و پر طرفدار از سری عطرهای وان میلیون در برند اسپانیایی عطر پاکو رابان، که سر و صدای زیادی در بین این سری از عطرها به پا کرده، پرفیوم مردانه ابسولوتلی گلد است. شرکت اسپانیایی پاکو رابان، این بار با رایحه‌ای به مراتب گرم‌تر، شیرین‌تر، تیزتر، چرمی و هیجان انگیزتر از نسخه قبلی، این عطر مردانه رادر اواخر سال 2012 روانه بازار شد.سبک بوی این عطر با شیرینی کاملا مدیریت شده و کم کم به سمت رایحه‌ای گرم، سنگین و چرمی به دل انگیزی و پرشوری روزهای پایانی و خنک زمستانی می‌رود.

این پرفیوم محصولی متفاوت از کمپانی پاکو رابان است، که رایحه‌ای وسوسه انگیز و استثنایی دارد و به همین دلیل برای استفاده در میهمانی‌های شبانه و رسمی پیشنهاد می‌شود. پرفیوم 1Million Absolutely Gold از برند Paco Rabanne، القا کننده مردی کامل و بالغ است، که از همان روزهای اول آشنایی یا ورود به یک جمع جدید، هوادارن بسیاری را به خود جلب می‌کند و با رایحه‌ای بسیار ماندگار، جادویی و جذاب، ردی بی‌نظیر از خود بر جای می گذارد.

7- ادوپرفیوم مردانه اومو اینتنس از برند ایتالیایی ولنتینو

ادوپرفیوم مردانه اومو اینتنس از برند ایتالیایی ولنتینو

خرید عطر ولنتینواومو اینتنس

برند ایتالیایی ولنتینو در سال 2016، یکی از ادوپرفیوم‌های مردانه گرم، شیرین، چرمی و ماندگار خود را به دنیای عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی معرفی کرد. رایحه جذاب این یومو اینتنس ادو پرفیوم مردانه نام گرفته است، با نت‌های گیاهی میوه‌ای آغاز می‌شود و پس از عبور از نت گل‌دار و ادویه‌ای، به رایحه شیک و رسمی چرم و وانیل می‌رسد.

این ادوپرفیوم، در واقع سومین و جدیدترین فلنکر از عطرهای اومو در برند ولنتینو است و می توان آن را به عنوان یک وارث ایتالیایی جوان در نظر گرفت، که ظرافت منحصر به فردی را از گذشتگان خود به ارث برده است. رایحه این عطر با نیروی گیرا و بی انتهای خود به منظور ارائه جذابیت و مردانگی چشم‌گیر، سبک ایتالیایی را به وسیله نگاهی نافذ در معرض نمایش قرار می‌دهد.

اومو اینتنس، ادوپرفیومی است، که عطر و بویی گرم و شیرین دارد و در گروه بویایی چرم قرار می‌گیرد. شاید بتوان گفت، این ادوپرفیوم مردانه و ماندگار برادر کوچک‌تر و در عین حال پخته‌تر و جدی‌تر نسخه اومو از عطرهای مردانه ولنتینو است. استفاده از این عطر مردانه خوشبو، به دلیل رایحه چرمی‌اش، در فصل‌های خنک و سرد و در مراسم‌ها یا جلسات جدی و رسمی توصیه می‌شود.

8- ادوپرفیوم مردانه اینترلوده از برند عمانی آمواج

ادوپرفیوم مردانه اینترلوده از برند عمانی آمواج 

خرید عطر آمواجاینترلوده

برند مطرح و پرآوازه عطرسازی آمواج در کشور عمان، نسخه مردانه ادوپرفیوم اینترلوده خود را، متناسب با نسخه زنانه این عطر در سال 2012 تولید و روانه بازار کرد. این عطر محبوب از برند Amouage، رایحه‌ای شرقی چوبی دارد و با وجود طبع گرمش، برای استفاده در فصل‌های سرد سال، یعنی پاییز و به خصوص زمستان مناسب است. ماندگاری و پخش بوی این ادوپرفیوم مردانه بسیار قابل قبول است.

رایحه عودی و اسموکی این عطر مردانه، توجه همه اطرافیان را در یک مهمانی بزرگ و رسمی به‌ سوی شما منحرف خواهد کرد. طراحی و فرمولاسیون اینترلوده توسط عطرساز مشهور و برجسته پیر نگرین (Pierre Negrin) انجام شده است. عطر مردانه Interlude حس بی نظمی خاصی را پس از اولین اسپری در هوا به وجود می آورد. این در حالی است، که همزمان احساس تعادل و آرامش را با خود به ارمغان می آورد.

کریستوفر چونگ درباره این عطر گفته است: «من هر آنچه را که در رایحه‌ها می‌بینم کاملا حس می‌کنم. من همه رایحه‌ها را درک می‌کنم و از ساختارشان لذت می برم. عطر آمواج اینترلوده نیز برای من یکی از همان رایحه‌های لذت‌بخش است.»

همه هرج و مرج‌ها و بی نظمی‌های طبیعی یا اجتماعی در زندگی امروزی، ما را محاصره کرده‌اند و قطعا می‌توانند به سطح بسیار واقعی‌تری برسند. ادوپرفیوم مردانه اینترلوده انعکاسی از آزمون و خطاهای زندگی را در لحظه به وجود می‌آورد و همزمان راهی را برای غلبه بر آن‌ها و رسیدن به یک رضایت شخصی، پیش روی شما قرار می‌دهد.

9- ادوتویلت مردانه هوم از برند آلمانی جوپ

ادوتویلت مردانه هوم از برند آلمانی جوپ

خرید عطر جوپهوم

عطر هووم از برند آلمانی جوپ،‌ یک عطر قدیمی به حساب می‌آید، که در سال 1989 توسط عطرسازی به نام مایکل آلمایراک (Michel Almairac) طراحی و به بازار عرضه شد. رایحه شرقی فوژه این عطر در ترکیب با گل‌های تازه، رایحه‌ای متفاوت، مردانه و جذاب را با پخش بوی بالا به نمایش می‌گذارد.

عطر مردانه جوپ هوم دارای رایحه غالبی از وانیل و دارچین است و در عین حال لطافت گل‌هایی نظیر ارغوان، یاسمن و شکوفه پرتقال را به همراه دارد. Joop Homme از معدود عطرهای مردانه‌ای است، که با وجود داشتن غلظت ادوتویلت، ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و همین موضوع، باعث محبوبیت بیشتر آن در بین مردان شیک‌پوش شده است.

استفاده از این ادوتویلت مردانه ماندگار و قوی آلمانی، به دلیل رایحه گرم و تندی که دارد، در فصل‌های سرد و خنک مانند پاییز یا زمستان توصیه می‌شود. این عطر قدیمی، به دلیل محبوبیت بالایی که دارد، هنوز که هنوزه پس از گذشت سال‌ها، باز هم تولید می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد.

10- ادوپرفیوم مردانه د وان از برند ایتالیایی دولچه اند گابانا

ادوپرفیوم مردانه د وان از برند ایتالیایی دولچه اند گابانا

خرید عطردولچه اند گابانا د وان

The One for Men از برند لوکس و ایتالیایی دولچه اند گابانا، عطر جادو کننده‌ای است، که نشانه‌ای برای کاریزما و پیچیدگی مردان به شمار می‌رود. دولچه اند گابانا که در سال 2008 در فروش ادوتویلت The one به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کرد، پس از 7 سال تصمیم به تولید نمونه‌ ماندگارتر این عطر گرفت.

نسخه جدید ادو پرفیوم این محصول در سال 2008 با نام The one EDP با رایحه‌ای چوبی تند به بازار عرضه شد. این نسخه از د وان، رایحه‌ای متراکم‌تر و پردوام‌تر از نسخه کلاسیک خود داشت. شیشه نمادین و مربع این عطر که ظاهری پخته و خوش سبک دارد، نمادی از رایحه‌ای عمیق به رنگ قهوه‌ای است و احساس گرمی و تلخی عطر را به خوبی به بیننده انتقال می‌دهد.

رایحه پرانرژی، فریبنده، پویا و مطابق روز ادوپرفیوم مردانه The one در توازن و هماهنگی ظریفی میان نت‌های خاص آن به وجود آمده است. رایحه اولیه و جذاب آن از ترکیب میوه‌ها و ادویه‌ها به دست آمده است که در ادامه با نت‌های تند و پر حرارتی با رایحه قالب زنجبیل ادامه پیدا می‌کند. البته تنباکو، نت های چوبی و عنبر به کار رفته در لایه پایانی فرمول رایحه این عطر، باعث افزایش مردانگی و جذبه آن می‌شود.

برخی از سوالات رایج

با شروع فصل زمستان که هوا روز به روز به سمت سردی می‌رود و حالت کرختی و سستی بر انسان غلبه می‌کند انتخاب رایحه‌ای گرم، تند و شیرین سبب ایجاد روحیه و اعتماد به نفس شده و قوایی تازه به روح و روان می‌بخشد. پس در انتخاب عطر برای هوای سرد، که مناسباستفاده در هوای سرد باشد نهایت دقت خود را به خرج دهید. اما در مورد انواع این عطرها، نحوه استفاده، عملکرد و .. همواره سوالات رایجی پرسیده می شود که در اینجا قصد داریم به چند مورد از آن‌ها پاسخ دهیم:

بهترین ادکلن تلخ مردانه با ماندگاری بالا کدام است؟

در دنیای وسیع عطر و ادکلن های مردانه، به طور دقیق نمی‌توان گفت، که بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و رایحه تلخ کدام است، زیرا از نظر تخصصی اصلا ادکلن ها ماندگاری بالایی ندارند و برای خرید عطر تلخ مردانه با ماندگاری بالا، باید نوع پرفیوم یا ادوپرفیوم آن‌ها را انتخاب کرد. در بین عطرهای مردانه، به عنوان مثال ادوپرفیوم مردانه دیور هوم و ادوپرفیوم مردانه پرفیومز د مارلی پگاسوس، از جمله بهترین عطرهای تلخ مردانه هستند.

در بین عطرهای مردانه، کدام ادکلن با پخش بوی بالا بهتر است؟

ادکلن های مردانه معمولا پخش بوی بالایی ندارند، زیرا غلظت اسانس معطر در آن ها بسیار کم است. اگر به دبال عطر مردانه ای با پخش بوی بالا هستید، بهتر است به سراغ پرفیوم ها و ادوپرفیوم های مردانه بروید. همان‌طور که گفتیم، بهتر است از این پس به دنبال ادکلن با پخش بوی بالا نباشید، بنابراین از بهترین عطرهای مردانه با پخش بوی بالا می‌توان به ادوپرفیوم دولچه اند گابانا د وان مردانه و ادوپرفیوم آمواج اینترلوده اشاره کرد.

کدام عطر مردانه برای زمستان مناسب است؟

عطرهای مردانه تلخ و گرم معمولا بهترین انتخاب برای روزهای سرد و سوزناک زمستان هستند. طبع گرم رایحه این دسته از عطرها، باعث می‌شود که حس و حالی گرم و دلنشین در انسان ایجاد شود و همین حس و حال، آزاردهندگی سرمای هوا را برای شما کم خواهد کرد.

در پایان امیدواریم مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشد. ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا دارای رایحه‌های متنوعی است و تمایز میان این ادکلن‌ها فقط به علت رایحه‌های متفاوت آنها می‌باشد. وجود ترکیبات مرغوب در ادکلن‌های مردانه سبب می‌شود رایحه و ماندگاری آن افزایش یابد. در این مقاله چندین ادکلن مردانه با خط بوی بالا را معرفی کردیم. خرید این نوع ادکلن‌ها سبب می‌شود از لحاظ اقتصادی نیز هزینه کمتری بپردازید و مقرون به صرفه‌تر باشند.

چون نیاز به تمدید این ادکلن‌ها در فواصل زمانی کوتاه نیست. درست است که قیمت ادکلن‌های مرغوب بالاتر هستند اما سبب متفاوت به نظر رسیدن شما و خاص بودن استایلتان می‌گردند.بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی، عطر یا ادکلنی است که رایحه آن با سلیقه شما هماهنگ باشد. مثلا در فصل زمستان سعی کنید از رایحه‌ای تند و گرم استفاده کنید و در فصل تابستان از رایحه‌های سرد و خنک استفاده کنید تا شادابی و نشاط به شما بازگردد.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و ادکلن با خط بوی بالا در این مقاله به شما معرفی شد که می‌توانید با تهیه سمپل آن عطر از فروشگاه ریحا، ابتدا نسبت به رایحه آن و هماهنگ بودن آن با سلیقه‌تان مطمئن شوید سپس به خرید عطر و ادکلن اورجینال مردانه از فروشگاه ریحا اقدام نمایید. شما چه عطر و ادکلن‌های را پیشنهاد می‌دهید که جای آنها در این لیست خالی است؟

۲۸۷,۴۵۰
محصولات مرتبط
مگنیفیسنت بلک ادو پرفیوم مردانه زاراZara 
۴,۹۹۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
1 میلیون رویال پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۸,۷۸۱,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
التیر ادو پرفیوم مردانه پرفیومز د مارلیParfums De Marly تخفیف ویژه
۱۹,۲۷۵,۰۰۰ تومان۱۷,۵۰۴,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
له ماله - میل الکسیر پرفیوم مردانه ژان پل گوتیهJean Paul Gaultier 
۱۷,۲۰۷,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
وان میلیون گلدن عود پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۸,۱۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
د ماست وانتد پارفوم مردانه آزاروAzzaro 
۱۱,۴۱۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰ میل
سمپل
له جم اوروم ادو پرفیوم مردانه بولگاریBvlgari 
۳۹,۴۳۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
وان میلیون الکسیر - 1 میلیون الکسیر پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۲,۶۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
نویر اکستریم پرفیوم مردانه تام فوردTom Ford 
۱۲,۹۷۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
خلیل ادو پرفیوم مردانه نوئمNoeme 
۲۸,۸۰۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
جوپ هوم له پارفوم پرفیوم مردانه جوپJoop 
۴,۳۲۴,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
بهترین ادکلن تلخ مردانه با ماندگاری بالا کدام است؟
پاسخ:

در دنیای وسیع عطر و ادکلن های مردانه، به طور دقیق نمی‌توان گفت، که بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و رایحه تلخ کدام است، زیرا از نظر تخصصی اصلا ادکلن ها ماندگاری بالایی ندارند و برای خرید عطر تلخ مردانه با ماندگاری بالا، باید نوع پرفیوم یا ادوپرفیوم آن‌ها را انتخاب کرد. در بین عطرهای مردانه، به عنوان مثال ادوپرفیوم مردانه دیور هوم و ادوپرفیوم مردانه پرفیومز د مارلی پگاسوس، از جمله بهترین عطرهای تلخ مردانه هستند.

در بین عطرهای مردانه، کدام ادکلن با پخش بوی بالا بهتر است؟
پاسخ:

ادکلن های مردانه معمولا پخش بوی بالایی ندارند، زیرا غلظت اسانس معطر در آن ها بسیار کم است. اگر به دبال عطر مردانه ای با پخش بوی بالا هستید، بهتر است به سراغ پرفیوم ها و ادوپرفیوم های مردانه بروید. همان‌طور که گفتیم، بهتر است از این پس به دنبال ادکلن با پخش بوی بالا نباشید، بنابراین از بهترین عطرهای مردانه با پخش بوی بالا می‌توان به ادوپرفیوم دولچه اند گابانا د وان مردانه و ادوپرفیوم آمواج اینترلوده اشاره کرد.

کدام عطر مردانه برای زمستان مناسب است؟
پاسخ:

عطرهای مردانه تلخ و گرم معمولا بهترین انتخاب برای روزهای سرد و سوزناک زمستان هستند. طبع گرم رایحه این دسته از عطرها، باعث می‌شود که حس و حالی گرم و دلنشین در انسان ایجاد شود و همین حس و حال، آزاردهندگی سرمای هوا را برای شما کم خواهد کرد.

عطر تلخ چه مشخصاتی دارد؟
پاسخ:

به طور ساده عطر تلخ، عطری است، که به هنگام بوییدن آن، نوعی مزه‌‌ تلخ در دهان احساس می‌‌شود. در ساخت چنین عطرهایی معمولا از ریشه‌ درختان یا ادویه‌های تندِ شرقی استفاده می‌‌شود. عموماً طبیعتِ عطرهای تلخ، گرم است و به همین دلیل بهتر است، که از آن‌ها در فصولِ سردِ سال یا در هوای خنک استفاده شود. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۸۷,۴۵۰ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید