یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
4 عطر برتر که شبیه باکارات رژ 540 هستند

4 عطر برتر که شبیه باکارات رژ 540 هستند

باکارات رژ 540 از برند میسون فرانسیس کورکجان عطری است که توجه دنیای عطرسازی را به خود جلب کرده است. ترکیبی منحصر به ‌فرد که تعادل کاملی بین تجمل پیچیده و مینیمالیسم مدرن برقرار می‌کند، به امضای مخفی بسیاری از افراد در سراسر جهان تبدیل شده است. چیزی که عطر باکارات رژ 540 را بسیار خاص می‌کند ترکیب جذاب آن از یاسمین، زعفران، چوب سدر تازه و عنبر شیرین است.

این نت‌ها اثری پاک نشدنی بر کسانی که با آن برخورد می‌کنند ایجاد می‌کند. اگر عاشق این رایحه نمادین هستید و به دنبال عطر شبیه باکارات رژ می‌گردید که رایحه نزدیک باکارات رژ داشته باشد این مقاله مناسب شما است. در ادامه تعدادی عطر را به شما معرفی می‌کنیم که دارای شباهت زیادی به باکارات رژ 540 هستند.

1. ادو پرفیوم مانسرا اینستنت کراش زنانه و مردانه (Instant Crush Eau de Parfum for Women and Men Mancera)

ادو پرفیوم مانسرا اینستنت کراش زنانه و مردانه

خرید عطر مانسرا اینستنت کراش

Instant Crush by Mancera یک عطر تک جنسیتی است که به دلیل ترکیبی جذاب از نت‌های شیرین، تند و چوبی شناخته شده است. این ادو پرفیوم یونیسکس در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و محصول سال 2019 است. اینستنت کراش در نت ابتدایی دارای رایحه‌های زعفران، زنجبیل، نارنگی ماندارین و ترنج است. نت ابتدایی در مدت کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد.

در قلب این عطر رایحه‌های عنبر درختی، گل رز، گل یاسمن و برگ نعناع هندی اندونزیایی قرار دارد. مانسرا اینستنت کراش که عطر شبیه باکارات رژ است در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل ماداگاسکار، مشک سفید، چوب صندل و خزه درخت بلوط ناپدید می‌شود. Instant Crush EDP که به دلیل ماهیت طولانی مدت خود شناخته شده است، تضمین می‌کند که چند ساعت روی پوست باقی می‌ماند.

2. ادو پرفیوم آریانا گرند کلود زنانه (Cloud Eau de Parfum for Women Ariana Grande)

ادو پرفیوم آریانا گرند کلود زنانه

خرید عطر آریانا گرند کلود

ادو پرفیوم کلود عطری زنانه است که به دلیل داشتن رایحه نزدیک باکارات رژ مشهور شده است. این عطر توسط خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی آریانا گرانده خلق شده است. ادو پرفیوم کلود به عنوان رایحه‌ای رویایی و نشاط‌آور توصیف می‌شود که حس خوش بینی و سبکی را القا می‌کند. این اثر از عشق آریانا گرانده به ابرها و نماد مثبت، آرامش و امید آن‌ها الهام گرفته شده است. آریانا گرند کلود در سال 2018 به بازار عرضه شد.

این ادو پرفیوم زنانه در نت ابتدایی با رایحه‌های اسطوخودوس، گلابی و ترنج آغاز می‌شود. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی با رایحه‌های خامه، پرالین، نارگیل و گل ارکیده به مشام می‌رسد. آریانا گرند کلود در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک و چوب ناپدید می‌شود. ادو پرفیوم کلود در دسته عطرهای خوش طعم گلی میوه‌ای قرار می‌گیرد که نت‌های گلی و شیرین را برای تجربه رایحه‌ای مجلل و آرام ترکیب می‌کند.

بطری عطر کلود به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه یک ابر باشد و به موضوع عطر وفادار بماند. این بطری دارای رنگ‌های ملایم و پاستلی است و به‌ عنوان یک عنصر تزئینی است که ماهیت بازیگوش و عجیب زیبایی‌شناسی آریانا گرانده را منعکس می‌کند. Cloud از زمان انتشار، محبوبیت زیادی در بین علاقه‌مندان به عطر به دست آورده است و نظرات مثبتی را برای مشخصات بوی منحصر به فرد و بسته‌بندی جذاب خود به دست آورده است.

عطر زنانه کلود از برند آریانا گرانده عطری جذاب و نشاط‌آور است که جوهر خوش بینی و سبکی را به تصویر می‌کشد. این عطر با ترکیبی از نت‌های گلی و لذیذ، تجربه رایحه‌ای لذت بخش را ارائه می‌دهد که هم آرامش بخش و هم لوکس است. بسته‌بندی عجیب و غریب این عطر به جذابیت آن می‌افزاید و آن را در بین طرفداران آریانا گرانده و علاقه‌مندان به عطر محبوب می‌کند.

3. ادو پرفیوم باربری باربری هر زنانه (Burberry Her Eau de Parfum for Women)

ادو پرفیوم باربری باربری هر زنانه

خرید عطر باربری باربری هر

"Burberry Her Eau de Parfum" عطری است برای زنان که توسط خانه مد لوکس بریتانیایی باربری عرضه شده است. این عطر گل‌دار میوه‌ای در سال 2018 به بازار عرضه شد. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به توت‌فرنگی، رز بری، انگور فرنگی سیاه، گیلاس، شاه توت، نارنگی ماندارین و لیمو اشاره کرد. نت ابتدایی ماندگاری کمی روی پوست دارد و در مدت زمان کوتاه جای خود را به نت میانی می‌دهد.

در قلب این عطر رایحه‌های گل بنفشه و گل یاسمن سفید به مشام می‌رسد. باربری هر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، وانیل، پشم کشمیر، چوب، کهربا، خزه درخت بلوط و نعناع هندی از روی پوست تبخیر می‌شود. این عطر از انرژی خیابان‌های پر جنب و جوش، فضای شلوغ و حس فردیت و آزادی لندن الهام گرفته شده است.

4. ادو پرفیوم اجمل اریستوکرات فور هر زنانه (Aristocrat For Her Eau de Parfum Women Ajmal)

ادو پرفیوم اجمل اریستوکرات فور هر زنانه

خرید عطر اجمل اریستوکرات فور هر

"Aristocrat For Her" یک ادو پرفیوم زنانه با رایحه نزدیک باکارات رژ است که توسط برند Ajmal ساخته شده است. اجمل یک برند مشهور عطر است که به خاطر رایحه‌های مجلل خود شناخته شده است. اریستوکرات فور هر متعلق به خانواده عطرهای گل‌دار چوبی مشک‌دار است که دارای رایحه‌های مشتق شده از گل‌ها با رایحه‌ای تازه، رمانتیک و زنانه است. ترکیب عطر Aristocrat For Her ترکیبی از نت‌های مختلف برای ایجاد یک تجربه بویایی منحصر به فرد است.

نت‌های ابتدایی این عطر رایحه‌های اولیه و سبک‌تر هستند که پس از استفاده به حواس خوش آمد می‌گویند. این نت‌ها اغلب دریچه‌ای تازه و نشاط‌آور به عطر می‌دهند. نت‌های ابتدایی اریستوکرات فور هر از پرتقال، ترنج و گل جعفری تشکیل شده است. این نت در مدت زمان کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. در قلب این عطر نیز رایحه‌های زعفران، شکر و گل یاسمن سفید قرار دارد.

عطر شبیه باکارات رژ اریستوکرات فور هر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا، مشک و خزه درخت بلوط از روی پوست تبخیر می‌شود. Aristocrat For Her به عنوان یک عطر گلی، برای پوشیدن در روز ایده‌آل است و رایحه لطیف و در عین حال ماندگاری ارائه دهد که تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. این عطر ماهیت زیبایی و زنانگی را به تصویر می‌کشد.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید