یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی بهترین عطرها با نت عسل

معرفی بهترین عطرها با نت عسل

عطر با بوی عسل ترکیبی جذاب از شیرینی و عمق را تداعی می‌کند و بعد مجلل و جذاب را به هر ترکیب عطری می‌بخشد. عسل، با اسانس غنی و طلایی خود، گرما و لطافت را به عطر القا می‌کند، که یادآور شیرینی‌های خوشمزه و شکوفه‌های گل است. رایحه عسل خواه یک اشاره ظریف یا یک آکورد برجسته باشد، وجود آن جذابیت مغناطیسی ایجاد می‌کند و با عطر و طعم غیرقابل مقاومت خود، حواس را به خود جلب می‌کند.

عطر عسل یک شیرینی آرامش بخش متوازن با لمس پیچیدگی، تجسم جوهره لذت و خوشبینی است. از رایحه‌های گورمند با نت عسل گرفته تا ترکیبات گلی که با غنای طبیعی شهد عسل برجسته شده است، هر عطری که با نت‌های عسلی آغشته شده است، داستانی از شکوه و جذابیت را روایت می‌کند و در هر کجا که پوشیده شود، تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. در مقاله‌های نت عسل و نت موم عسل به طور کامل در مورد این نت‌ها صحبت کردیم. برای آشنا شدن با بهترین عطرها با رایحه عسل در این مقاله همراه ما باشید.

1. ادو پرفیوم گرلن ال اینستنت د گرلن زنانه (L Instant De Guerlain Eau de Parfum For Women Guerlain)

ادو پرفیوم گرلن ال اینستنت د گرلن زنانه

خرید عطر گرلن ال اینستنت د گرلن

"L'Instant de Guerlain" یک عطر مشهور با رایحه عسل است که توسط خانه عطر لوکس فرانسوی Guerlain ساخته شده است. این عطر که در سال 2003 عرضه شد، تبدیل به رایحه‌ای محبوب در بین بسیاری از علاقه‌مندان به عطر شده است. ال اینستنت د گرلن در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و رایحه آن شیرین و گرم است. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به ترنج، نارنگی ماندارین و سیب قرمز اشاره کرد.

از آن جایی که ماندگاری نت ابتدایی روی پوست کم است در مدت کوتاه جای خود را به نت قلبی یا میانی می‌دهد. در قلب این عطر رایحه‌های گل زنبق، گل مگنولیا، گل یلانگ یلانگ و گل یاسمن سفید به مشام می‌رسد. گرلن ال اینستنت د گرلن در نت پایه با رایحه عسل ، کهربا، مشک، صمغ بنزوئین و وانیل ناپدید می‌شود. "L'Instant de Guerlain" توسط عطرساز مشهور Maurice Roucel ساخته شده است که عطرهای نمادین متعددی را برای برندهای لوکس مختلف ایجاد کرده است.

"L'Instant de Guerlain" به عنوان عطری حسی و زنانه توصیف می‌شود که لحظات پرشور و احساسات را به تصویر می‌کشد. این عطر حسی از ظرافت و جذابیت جاودانه را تداعی می‌کند، که نشان دهنده تعهد برند به صنعتگری و تجمل است. این عطر همه کاره است و برای استفاده در روز و شب مناسب است. ترکیب جذاب نت‌ها آن را برای موقعیت‌های خاص یا استفاده روزمره عالی می‌کند.

ماندگاری و سیلاژ "L'Instant de Guerlain" به طور کلی با ماندگاری متوسط ​​تا طولانی در نظر گرفته می‌شود و رایحه آن برای چندین ساعت روی پوست باقی می‌ماند. ال اینستنت د گرلن در طول سال‌ها، به دلیل رایحه جذاب و جذابیت جاودانه‌اش مورد تحسین علاقه‌مندان و منتقدان عطر قرار گرفته است و در دنیای عطرسازی به یک کلاسیک تبدیل شده است.

2. ادو کلن جو مالون لندن نکتارین بلاسم اند هانی مردانه/زنانه (Nectarine Blossom & Honey Eau de Cologne for Women and Men Jo Malone London)

ادو کلن جو مالون لندن نکتارین بلاسم اند هانی مردانه/زنانه

خرید عطر جو مالون لندن نکتارین بلاسم اند هانی

ادو کلن Nectarine Blossom & Honey by Jo Malone London عطری است که ذات یک باغ پر جنب و جوش بهاری را در خود جای داده است. این عطر عسل یونیسکس در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و محصول سال 2005 است. از نت‌های ابتدایی موجود در این عطر می‌توان به گیاهان سبز، انگور فرنگی سیاه و پتی گرین اشاره کرد. نت‌های ابتدایی فرار هستند و به سرعت از روی پوست تبخیر می‌شوند.

در میانه عطر به نت‌های قلبی آن می‌رسیم که شامل شلیل و اقاقیای سیاه است. نکتارین بلاسم اند هانی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار هلو، آلو و خس خس ناپدید می‌شود. ادو کلن Nectarine Blossom & Honey عطری است که طراوت و شیرینی فصل بهار را جشن می‌گیرد. نکتارین بلاسم اند هانی که برای پوشیدن بهار و تابستان ایده‌آل است، با رایحه نشاط‌آور و با طراوت خود برای سرحال کردن روز شما عالی است.

Nectarine Blossom & Honey به دلیل ترکیب منحصر به فرد خود از رایحه‌های میوه‌ای و گلی طرفداران وفاداری را به خود جلب کرده است و به یکی از رایحه‌های برجسته Jo Malone London تبدیل شده است. به طور کلی، ادو کلن Nectarine Blossom & Honey یک تجربه بویایی لذت بخش را ارائه می‌دهد و جوهره یک باغ گل در فصل بهار را به تصویر می‌کشد و به دلیل عطر و بوی تازه و جذابش مورد علاقه مردان و زنان است.

3. ادو پرفیوم پاکو رابان لیدی میلیون زنانه (Lady Million Eau de Parfum For Women Paco Rabanne)

ادو پرفیوم پاکو رابان لیدی میلیون زنانه

خرید عطر پاکو رابان لیدی میلیون

ادو پرفیوم Lady Million Paco Rabanne عطری است مجلل و احساسی که برای بانوان طراحی شده است. این عطر با بوی عسل زنانه در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و محصول سال 2010 است. با اسپری کردن لیدی میلیون نت‌های ابتدایی آن که از لیمو ترش زرد، بهار نارنج و تمشک تشکیل شده است به مشام می‌رسد. این نت به سرعت از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد.

در قلب این عطر رایحه‌های گل گاردنیا، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال قرار دارد. پاکو رابان لیدی میلیون در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار عسل، کهربا و نعناع هندی از روی پوست تبخیر می‌شود. Lady Million رایحه‌ای جسورانه و اغوا کننده است که اعتماد به نفس و زرق و برق را از خود تراوش می‌کند. Lady Million برای مناسبت‌های خاص یا لباس‌های شب مناسب است، جایی که هاله جذاب و فریبنده‌اش می‌تواند بیانگر آن باشد.

4. ادو پرفیوم مارک جاکوبس هانی زنانه (Honey Eau de Parfum For Women Marc Jacobs)

ادو پرفیوم مارک جاکوبس هانی زنانه

خرید عطر مارک جاکوبس هانی

ادو پرفیوم "هانی" عطری است برای زنان که توسط طراح مشهور مد مارک جاکوبز ساخته شده است. این عطر گل‌دار میوه‌ای محصول سال 2013 است و توسط Ann Gottlieb ساخته شده است. با استفاده از این عطر نت‌های ابتدایی آن که رایحه‌های اولیه هستند به مشام می‌رسند. این نت‌ها از شراب پانچ، گلابی و نارنگی ماندارین تشکیل شده‌اند.

با تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر به مشام می‌رسد. این نت شامل گل پیج امین الدوله، شکوفه پرتقال و هلو است. هرچه به پایه عطر نزدیک‌تر می‌شویم، رایحه عطر قوی‌تر و غلیظ‌تر می‌شود. هانی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار عسل، وانیل و چوب از روی پوست تبخیر می‌شود. عطر عسل عطری پر جنب و جوش و پرانرژی است که برای جلب شیرینی و درخشندگی همنام خود طراحی شده است.

طبیعت سرزنده و نشاط‌آور «هانی» آن را برای مناسبت‌های مختلف مناسب می‌کند. این عطر یک انتخاب عالی برای پوشیدن روزمره است، چه در حال انجام کارهای اداری، رفتن به محل کار یا ملاقات با دوستان باشید. رایحه بازیگوش و در عین حال پیچیده این عطر آن را برای گردش‌های غیررسمی مناسب می‌کند. به طور کلی، عطر مارک جیکوبز "Honey" به دلیل رایحه شیرین، شاد و درخشان خود که ماهیت تابستان را در یک بطری محصور می‌کند، مورد تحسین قرار می‌گیرد.

5. ادو پرفیوم مونتال هانی آعود زنانه و مردانه (Honey Aoud Eau de Parfum for Women and Men Montale)

ادو پرفیوم مونتال هانی آعود زنانه و مردانه

خرید عطر مونتال هانی آعود

ادوپرفیوم Honey Aoud by Montale عطری است که به خاطر رایحه مجلل و فریبنده‌اش شناخته شده است. Montale یک خانه عطر مشهور فرانسوی است که توسط Pierre Montale تأسیس شده است و متخصص در ساخت عطرهای نفیس با استفاده از بالاترین کیفیت مواد است. عطر یونیسکس هانی آعود نیز یکی از عطرهای فوق‌العاده مونتال است که رایحه عسل دارد. این عطر در گروه بویایی کهربایی وانیل قرار دارد و محصول سال 2015 است. از جمله نت‌های موجود در این عطر با بوی عسل می‌توان به عسل، آگاروود، دارچین، کهربا، وانیل، چرم، نعناع هندی و گل اشاره کرد.

6. ادو پرفیوم بای کیلیان بک تو بلک مردانه/زنانه (Back to Black Eau de Parfum For Women And Men By Kilian)

ادو پرفیوم بای کیلیان بک تو بلک مردانه/زنانه

خرید عطر بای کیلیان بک تو بلک

"بک تو بلک" عطری محبوب از برند عطر لوکس By Kilian است. این عطر Unisex در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد و توسط Calice Becker ساخته شده است. بای کیلیان بک تو بلک در سال 2009 به بازار عرضه شد. با اسپری کردن این عطر عسل نت‌های ابتدایی آن که از عسل، وانیل، کهربا، زعفران، نان زنجبیلی، صمغ کندر، ترنج، صمغ لابدانوم و دانه‌ گشنیز تشکیل شده است به مشام می‌رسد. این نت در مدت کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد.

در قلب عطر بک تو بلک با رایحه عسل نت‌های گیلاس، بابونه، تمشک و نعناع هندی قرار دارد. بک تو بلک در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار گیاه تنباکو، بادام، جوز هندی، دانه تونکا، هل، صمغ بنزوئین، درخت بلوط، چوب سدر و گل شمعدانی ناپدید می‌شود. بک تو بلک به عنوان عطری تیره، حسی و مرموز توصیف می‌شود که حس ظرافت و پیچیدگی را القا می‌کند.

به طور کلی، "Back to Black" یک عطر بسیار مورد توجه است که به دلیل عمق، پیچیدگی و رایحه اغوا کننده‌اش شناخته شده است و این ویژگی آن را به انتخابی محبوب در میان مردان و زنانی تبدیل می‌کند که از رایحه‌های مجلل و متمایز استقبال می‌کنند.

7. ادو پرفیوم الی صعب لی پارفوم زنانه (Elie Saab Le Parfum Eau de Parfum For Women Elie Saab)

ادو پرفیوم الی صعب لی پارفوم زنانه

خرید عطر الی صعب لی پارفوم

عطر با بوی عسل زنانه Elie Saab Le Parfum Eau de Parfum عطری است که توسط طراح مد لبنانی Elie Saab ساخته شده است. لی پارفوم در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و محصول 2011 است. نت ابتدایی این عطر با رایحه عسل از شکوفه پرتقال تشکیل شده است. نت ابتدایی ماندگاری کمی روی پوست دارد و به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. در قلب این عطر رایحه گل یاسمن سفید به مشام می‌رسد.

عطر عسل الی صعب لی پارفوم در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار عسل، گل رز، نعناع هندی و چوب سدر ناپدید می‌شود. Elie Saab Le Parfum برای تجسم پیچیدگی، لوکس بودن و زنانگی مترادف با برند Elie Saab طراحی شده است. این عطر رایحه‌ای درخشان و گلی دارد که جوهره یک عروس خاص و شیک را به تصویر می‌کشد.

این عطر اغلب به ‌عنوان رایحه‌ای زیبا، رمانتیک و حسی توصیف می‌شود که برای مناسبت‌های خاص یا پوشیدن روزمره برای کسانی که به تجمل‌گرایی اهمیت می‌دهند، مناسب است. الی ساب به خاطر لباس‌های عروس و شب نفیس خود که توسط افراد مشهور و خانواده‌های سلطنتی پوشیده شده است، مشهور است. هدف عطرهای این برند نیز جلب ماهیت طراحی‌های مد ساب است که اغلب مظهر زنانگی، ظرافت و تجمل است.

8. ادو پرفیوم ژان پل گوتیه اسکندال زنانه (Scandal Eau de Parfum For Women Jean Paul Gaultier Jean Paul Gaultier)

ادو پرفیوم ژان پل گوتیه اسکندال زنانه

خرید عطر ژان پل گوتیه اسکندال

"Scandal Eau de Parfum" یک عطر زنانه است که توسط طراح مد فرانسوی ژان پل گوتیه ساخته شده است. اسکندال یک عطر مدیترانه‌ای گل‌دار است که در سال 2017 به بازار عرضه شد. "Scandal Eau de Parfum" به عنوان عطری اغوا کننده توصیف می‌شود که جوهر زنانگی را با ذره‌ای از جسارت به تصویر می‌کشد. این عطر با بوی عسل برای زنی ساخته شده است که جسور، با اعتماد به نفس و بدون عادت عذرخواهی است.

پرتقال خونی نارنگی ماندارین از جمله نت‌های ابتدایی و مرکباتی عطر هستند که بلافاصله بعد از اسپری شدن روی پوست باز می‌شود. این نت‌های به سرعت تبخیر می‌شوند و جای خود را به نت میانی می‌دهند. در قلب عطر نیز رایحه‌های عسل، گل گاردنیا، گل یاس، شکوفه پرتقال و موم عسل را استشمام می‌کنید. نت میانی نیز ماندگاری زیادی ندارد و در مدت کوتاه جای خود را به نت پایه می‌دهد.

عطر ژان پل گوتیه اسکندال در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی، کارامل و شیرین بیان ناپدید می‌شود. برند ژان پل گوتیه به خاطر طراحی‌های عجیب و غریب و جسورانه‌اش شهرت دارد و بطری «Eau de Parfum Scandal» نیز از این قاعده مستثنی نیست. طراحی بطری این عطر اغلب به اندازه خود عطر نمادین است.

عطرهای ژان پل گوتیه عموماً به خاطر ماندگاری و سیلاژ متوسط ​​تا قوی خود شناخته می‌شوند، به این معنی که رایحه روی پوست باقی می‌ماند و ردی قابل توجه از خود به جا می‌گذارد. در حالی که ترجیحات شخصی متفاوت است، "Scandal Eau de Parfum" نقدهای مثبتی از طرف علاقه‌مندان و منتقدان عطر به دست آورده است. ترکیب منحصر به فرد از نت‌ها توانایی این عطر را در بیان شخصی ستایش می‌کند.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید