برند عطر و ادکلن تیزیانا ترنزی اصالت ایتالیایی دارد و عطرهای خاص و کمیاب به همراه شمع های معطر تولید میکند. عطرهای Tiziana Terenzi brand از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و در قالب کلکسیونهای مختلفی روانه بازار میشوند. از آنجایی که فرآیند تهیه و انتخاب ترکیبات اولیه مرغوب، تولید تعداد محدودی عطر را در هر سال امکان پذیر میسازد؛ از این رو سال تولید هر عطر بر روی بطریهای گران بهای آنها دیده میشود. علاوه بر این، بطریهای عطر ترنزی نیز از طراحی خاص و جذابی برخوردارند که به تمایز ویژه محصولات آن کمک میکند.
برند تیزیانا ترنزی در سال 1968 میلادی در ابتدا با عنوان سرریا ترنزی در کشور ایتالیا و در منطقهای به نام کاتولیکا تاسیس شد. اِوِلینو ترنزی به عنوان موسس این برند خانوادگی ایتالیایی، در گام نخست اقدام به تولید شمعهای معطر نمود. برند تیزیانا ترنزی از سال 2012 میلادی اقدام به تولید محصولات عطری نیش کرد و نخستین محصول عطری خود را تولید و روانه بازار عطر جهان نمود.
پس از گذشت 4 سال از عرضه نخستین مجموعه عطری تیزیانا ترنزی، این برند در سال 2016 کلکسیون عطری انیورساری به معنای سالگرد را روانه بازار عطر جهان کرد. این کلکسیون ریشه در قدیمی ترین سنتهای عطرسازی دارد و ادای احترامی نسبت به این سنتها است. تیزیانا ترنزی با خلق این کلکسیون، سبکی نو را دنبال میکرد که هدف آن بازگرداندن بوی خوش و اصیل عطر بود.
علاقه پائولو ترنزی پسر موسس این برند به فعالیت در زمینهی هنر و فرهنگ ایتالیا نیز قابل توجه است. او در طراحی بطریهای عطرهای خود از المانهای هنری و فرهنگی ایتالیایی بهرهمیبرد و این باعث شده که محصولاتش علاوه بر کیفیت عطر، به عنوان یک اثر هنری نیز شناخته شوند.
در ضمن، ترنزی به عنوان یک نماینده فعال و موفق از صنعت عطرسازی ایتالیا، در رویدادها و نمایشگاههای بینالمللی عطرسازی شرکت میکند و نقش مهمی در ترویج هنر عطرسازی و نامآوازی برند ایتالیایی خود دارد. کلیه این عوامل با هم ترکیب شده تا پائولو ترنزی به عنوان یکی از عطرسازان برجسته و پیشرو در جهان عطرسازی محسوب شود و محصولات او در بازار جهانی با استقبال ویژهای مواجه شود.
پائولو ترنزی با استفاده از تکنولوژیهای نوین در تبلیغات و بازاریابی نیز به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته است. وی از رسانههای اجتماعی و پلتفرمهای آنلاین برای ترویج برند و محصولات خود استفاده میکند و به این ترتیب توانسته است جامعهی عطرافشانان را به خود جذب کند و نامش را به عنوان یکی از نخبگان عطرسازی جهانی مستحکم کند.
برند Tiziana Terenzi دارای عطر و ادکلنهای متنوع و با کیفیت است و تا به امروز 87 عطر تولید و به بازار عطر و ادکلنها عرضه نمود. اولین عطر این کمپانی در سال 2012 و جدیدترین آن مربوط به سال 2022 است. عطرهای تیزیانا ترنزی با همکاری عطرسازان برجستهای چون Paolo Terenzi و Tiziana Terenzi ساخته شدهاند. این برند در مدت زمان کمی طرفداران بسیاری جذب نمود و توانست در سال 2016 کلکسیون عطرهای خود را روانه بازار کند.
از جمله کلکسیون عطر و ادکلن تیزیانا ترنزی میتوان به کلکسیون کلاسیک و لونا اشاره کرد که هر یک شامل عطرهایی با ویژگیهای فوق العاده خاص و منحصر به فرد هستند. این برند با ترکیب نتهای گرم و خنک، گلهای خاص و نتهای شیرین و تلخ، عطرهایی ایجاد کرده که هر یک تجربهی منحصربهفردی را برای عاشقان عطر به ارمغان میآورند.
شمعهای این برند که در اروپا نیز شهرت بسیاری دارند از نوع خاصی موم مقاوم در مقابل ضربه و با استفاده از سبزیجات ساخته میشوند. برند تیزیانا ترنزی اکنون نیز به سنتهای قدیمی خاندان خود پایبند است و شمعهای معطری را تولید میکند که 20 درصد آنها از عطر تشکیل شده و این به خودی خود یک رکورد قابل ملاحظه است؛ زیرا بیشترین درصد عطر موجود در یک شمع در دنیا، به بیش از 12 درصد نمیرسد. شمعهای تیزیانا ترنزی قابل تعویضاند و دارای قابلیت اشتعالی معادل 120 ساعت هستند. این شمعها همچنین دارای فتیلههایی از جنس چوب هستند که در هنگام سوختن، صدایی همانند سوختن چوب در شومینه ایجاد میکنند.