محصولات آرایشی و بهداشتی امروزه جایگاه ویژهای نزد افراد خصوصاً خانمها دارند و هرکس میتواند بر اساس پارامترهایی همچون نوع پوشش و آرایش، جنسیت، سن و سال، شرایط جغرافیایی محل زندگی، سلیقه و ... از این محصولات استفاده کنند. امروزه برندهای متعددی در سراسر دنیا در صنعت لوازمآرایشی و بهداشتی فعالیت دارند و محصولات مختلفی به بازار عرضه میکنند. برند BIJOURKA یکی از تولیدکنندههای مطرح و بزرگ در این صنعت است که محصولات مختلف و متعدد آرایشی و بهداشتی با بالاترین کیفیت ممکن تولید کرده و در اختیار مصرفکنندهها قرار میدهد.
معرفی برند BIJOURKA
در حقیقت بیجورکا یکی از مطرحترین و شناختهشدهترین برندهای صنعت لوازمآرایشی و بهداشتی است که در کشور فرانسه تأسیس شده است. این برند اگرچه سابقه و قدمتی طولانی ندارد اما در مدتی کوتاه توانسته به محبوبیتی جهانی برسد و محصولات خود را به دهها کشور جهان صادر کند. محصولات این برند در 4 دسته رنگ مو، لاک، عطریات و محصولات جانبی مو دستهبندی و تولید میشوند. این برند اولین تولید کنند رنگ موی یونیزه شده با طلای 24 عیار است و در کنار آن محصولات مختلف دیگری نیز تولید میکند که از کیفیت بسیار زیادی برخوردار بوده و تنوع بالایی دارند.
محصولات برند بیجورکا
سعی و تلاش اصلی برند بیجورکا ایجاد تنوع در محصولات با بهرهگیری از بهروزترین و پیشرفتهترین فناوریها و جلب رضایت مشتریان است. از مهمترین محصولات این برند میتوان به انواع محصولات آرایشی صورت، محصولات مراقبتی پوست، انواع رنگ مو، انواع محصولات جانبی مو، انواع ماسک مو، انواع ژل مو، پودر و دکلره مو، انواع کرم پودرها، انواع پنکیک و کانتور، انواع موس، رژ لب و کانسلیرها، سایه و خط چشم، انواع عطرهای مردانه و زنانه، انواع ریمل، اکسیدان و... اشاره کرد.
خرید محصولات برند BIJOURKA
برند بیجورکا امروزه در بسیاری از کشورها خصوصاً کشور ایران جایگاه ویژهای پیدا کرده است و مردم میتوانند محصولات آن را از فروشگاههای معتبر خریداری کنند. یکی از بهترین و سادهترین شیوههای خرید این محصولات خرید آنلاین آنها از سایت فروشگاهی ریحا است که میتواند در زمان، انرژی و پول افراد صرفهجویی کرده و درنهایت حق انتخاب و اطلاعات بیشتری به آنها بدهد. این سایت محصولات بیجورکا را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمتها و در سریعترین زمان ممکن در اختیار مصرفکنندهها قرار میدهد. قیمت این محصولات ممکن است تحت تأثیری عواملی همچون نرخ ارز، هزینههای حملونقل و بستهبندی، ویژگیها و قابلیتهای محصول، کیفیت محصول، نوع محصول، حجم و تعداد محصولات و... متغیر باشد.