محصولات آرایشی ازجمله پرمصرفترین محصولات و مواد در دنیای مدرن امروز هستند و تمامی خانمها و آقایان در طول روز از محصولات مختلفی برای آراستگی بیشتر ظاهر خود و افزایش زیبایی و جذابیت استفاده میکنند. برندها و شرکتهای متعددی در داخل و خارج از کشور در صنعت لوازمآرایشی و بهداشتی فعالیت دارند و تنوع و تعدد این محصولات بهگونهای است که در بسیاری از موارد افراد برای خرید یک محصول مناسب درگیر چالشهای مختلفی میشوند. برند آسانتا بهعنوان یکی از برندهای ایرانی بیش از دو دهه است که محصولات متنوع و متعددی در اختیار مصرفکنندهها قرار میدهد. محصولات این برند در زمینه آرایش و مراقبت از مو بوده و تنوع بالایی داشته و افراد میتوانند با توجه به شرایط محیطی، نوع پوست و مو، شرایط جسمی و روحی و... از آنها استفاده کنند.
تاریخچه برند Assanta
برند آسانتا اولین بار در سال 1999 فعالیت خود را شروع کرد و با تولید محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از مو توانستی بهمرورزمان جایگاه ثابت و ویژهای در بازارهای داخلی و حتی بازارهای خارجی به دست بیاورد. این برند تنها تولیدکننده رنگ موی دائمی یکدقیقهای فاقد آمونیاک است در دنیا است که هم برای آقایان و هم برای بانوان قابلاستفاده خواهد بود. تولید محصولات آسانتا با استفاده از بهروزترین تکنولوژیها و تجهیزات مدرن دنیا انجام میشود و تمامی مراحل بستهبندی و تولید آنها بهوسیله دستگاههای اتوماتیک انجام میشود.
محصولات برند آسانتا
بیش از دو دهه از شروع فعالیت این برند گذشته است اما همچنان محصولات محدودی تولید میکند و همواره در تلاش بوده است که کیفیت محصولات را ارتقا بدهد و چنانچه رضایت حداکثری مشتریان جلب شد میتوان کمیت را نیز افزایش دهد. بیشتر محصولات این برند در زمینه آرایش و مراقبت از مو است و معروفترین و محصول آن رنگ مو است که از تنوع بالایی برخوردار است و همه افراد میتوانند از آن استفاده کنند.
خرید محصولات برند Assanta و قیمت آنها
ازآنجاییکه محصولات آسانتا در داخل کشور تولید میشوند دسترسی به آنها در مقایسه با نمونههای خارجی بسیار راحتتر است و تقریباً تمامی فروشگاههای معتبر محصولات این برند را مشتریان خود ارائه میکنند. همچنین افراد میتوانند محصولات موردنظر خودشان را بهصورت آنلاین و اینترنتی از سایتهای معتبر فروشگاهی مانند سایت ریحا خریداری کنند.
این کار باعث کاهش هزینهها، صرفهجویی در زمان و انرژی آنها میشود. اگرچه کیفیت محصولات آسانتا گاها حتی از نمونههای خارجی نیز بیشتر است اما به دلیل تولید در داخل کشور، عدم داشتن هزینههای گمرک و ارز و ... قیمتهای کمتری دارند. بهصورت کلی پارامترهایی مانند نوع محصول، نوع بستهبندی، کیفیت و کارایی، حجم و تعداد، میزان ماندگاری، ویژگیها و قابلیتهای محصول و ... میتوانند در تعیین قیمت نهایی محصول مؤثر باشند.